Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 22:58 - Нека първо да се представя :]
Автор: justice Категория: Други   
Прочетен: 1027 Коментари: 2 Гласове:
2



Здравейте!Аз съм Елвира от Плевен.На 12 години съм и ги направих на 23.02.2009г. :).Зодия Риби.Имам брат на 8.Вегетарианка съм.Любимите ми стилове музика са метъл и рок. :] Наскоро се запалих по японския рок.Любимите ми групи са:Metallica,Evanescence,The Gazette,Queen,Guns and roses,Helloween,The offspring,Mucc,Maximum the hormone,Phantasmagoria и Twisted sister.Много обичам да гледам филми и нали съм си дете, обожавам анимациите, особено японските. ^^ В свободното си време играя хандбал в отбора Т&С Шугар, седя на компютъра,гледам телевизия и най-вече чета.Най-голямата ми мечта е да отида в Япония, и то не на екскурзия, а да остана там да живея. :]
За мен като личност:Наистина не съм обикновена.С всеки се отнасям както той се отнася към мен.Спокойна съм и не се впрягам за глупости.Гледам на света оптимистично и мога да обърна и най-ллошото нещо в щастие. :] Почти не плача.Пука ми за много малко неща.И за разлика от много хора се кефя на себе си.Нямам идол, старая се да бъда такава каквато искам и успявам.Наистина съм доволна от човека, който съм сега и не смятам да се променям.
Най-добрите ми приятели:Елена (Ленчето),Поля,Емо и напоследък-Зарито. ^_^
И наскоро аз,Ленчето,Поля и Заряна решихме да си направим група.Засега всички са тръгнали на уроци и предстои да си купуват инструменти.Решихме името ни да е Death whisper.Аз го предложих съвсем случайно и на останалите им допадна. :]
Ето как сме се разпределили:
Вокал-Аз
Бас-Заряна
Китара-Поля
Барабани-Ленчето
[В момента си търсим 5-ти човек]
Та това е от мен за днес. :]



Тагове:   Япония,   вокал,


Гласувай:
2




1. assssss - haresa mi napisanoto
21.04.2009 01:16
:))))
цитирай
2. cherrypie - сладурана,
21.04.2009 13:11
аз обмислям моята група да се нарича ENGEWIN :)
Иначе и аз съм фен на Ев:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justice
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20120
Постинги: 5
Коментари: 56
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031